Ingatlaniroda: +36-20/391-94-80  
Ügyvédi iroda: +36-28/387-564

Adatkezelési szabályzat

Adatkezelési szabályzat

Ingatlan közvetítési működés során

Cégünk széles körű ingatlanpiaci tevékenységgel áll ügyfelei részére. Bele értve az ingatlan hirdetést, ingatlan értékesítésben való közreműködést, valamint a kapcsolódó pénzügyi és jogi ügyintézést, támogatást.

Végzett tevékenységek, adatigénylés

Cégünk több éves tapasztalattal rendelkezik ingatlanok értékesítése és bérbe adásának területén. Emellett ügyvédi tevékenységet is folytatunk, jogi tanácsadással is állunk ügyfeleink rendelkezésére.

Azonban ezen tevékenységek során, az ingatlant kínáló és/vagy kereső természetes illetve nem természetetes személyek egyes adatait a munka végzése során harmadik fél rendelkezésére kell bocsátani.

Irodánk szorosan együtt működik a Money & More pénzügyi tanácsadóval, így ügyfeleink részére gyorsabb ügyintézés és teljesebb szolgáltatás érhető el.

Emellett együtt működik a térség más irodáival, így a keresett ingatlan tekintetében szélessebb palettából kaphat ajánlást. Amennyiben ügyfelünk él ezzel a lehetőséggel, úgy a lentebb megjelölt adatait továbbítjuk partnereink felé...

A harmadik fél rendelkezésére bocsátott adatok

Partnerek számára kiadott információk:

  • Ingatlant kereső neve
  • Ingatlant kereső elérhetősége (telefonszám, email cím)
  • Keresett ingatlanra vontakozó paraméterek

Ingatlant kereső számára, megfelelő paraméterek mellett kiadásra kerül:

  • Az ingatlan pontos címe
  • Az ingatlan tulajdonos neve
  • Ingatlan tulajdonos elrhetősége (telefonszám, email cím)
  • Az ingatlanra vonatkozó egyéb adatok (ingatlan állapota, felszereltsége, stb.)

Ingatlant kínálók számára kiadott adatok:

  • Az ingatlant megtekintő személy (képviselő) neve
  • A megtekintő személy elérhetősége (amennyiben az érintett ingatlan tekintetében tulajdodon szerzési vagy bérleti megállapodás eshetősége áll fenn)

Ignatlannal kapcsolatos szerződések esetén, pénzintézetek, biztosítók számára átadott információk:

  • Az ingatlanra vontakozó adatok (cím, építés éve, állapot, falazat- tető anyaga, fűtés, energetikai besorolás, stb.)
  • Ingatlan tulajdonosi adatok (leendő tulajdonos neve, személyes adatai - személyi igazolvány szám, születési adatok, munkáltatói adatok, stb.)

A felsorolás nem taxatív, a részletekről kérjen információt irodánkban!

Irodánk legalább 5 évig megőrzi az ügyfelektől begyüjtött adatokat, melyeket belső statisztika készítésre is felhasználhat.